Veel moois langs de kust - Reisverslag uit Sydney, Australië van hilmaenpiet - WaarBenJij.nu Veel moois langs de kust - Reisverslag uit Sydney, Australië van hilmaenpiet - WaarBenJij.nu

Veel moois langs de kust

Door: Piet

04 Februari 2009 | Australië, Sydney

We zijn de dag begonnen met een lekker ontbijt in the "naughty gall". Want we hadden een hele drukke dag langs de Great Ocean Road.

Na een kort stukje rijden eerst maar eens een wandeling door het regenwoud. Met gigantische varens en bomen. Daarna door naar de oudste vuurtoren van Australie, als 1848 oud is.

Daarna de lunch in een afgelegen cafe met de lekkerste sandwiches (maar geen WC ...). Op naar de twaalf Apostellen (wat er overigens nog maar zes zijn, de rest is in de zee verdwenen (of, zoals Hilma zegt: de beukende zee ...). Maar ondanks dat het een toeristische atractie is, ziet het er prachtig uit. Mooi witte stranden, gele kalkstenen rotsen een azure zee en groene bossen op de achtergrond.

Overigens maken Hilma en ik ons een beetje zorgen. We hebben al prachtige natuur gezien. Koala's, koeien, schapen en paarden maar ook heel veel soorten vogels: maar NOG GEEN Kangaroo!!

Marlies, nog ontzettend bedankt voor de klompjes als talisman. Hij hangt aan mijn tas!
Verder fijn dat het project co creatie doorgaat (wat gaan we ook weer doen;-).
Iedereen bedankt voor alle berihtjes, is erg leuk om elke avond te lezen.
groetjes Hilma en Piet

ps. we proberen foto's te uploaden maar hebben erg trage internetverbinding... blijven proberen.

• 04 Februari 2009 - 10:08

Anita:

Waaat? Nog geen kangoeroes gezien, je moet die reisgidsen ook nooit geloven! Mooie foto trouwens van de de kust (en de apostel denk ik?). Gefeliciteerd dat co-creatie doorgaat...maar daar moet je de komende weken écht niet over nadenken. Is in goede handen bij Mariska. Hier is iedereen al in de ban van de ski-trip, erg leuk allemaal. We houden je op de hoogte!

Groetjes,

Anita

• 04 Februari 2009 - 18:34

Marlies:

Goeie HOED!

• 04 Februari 2009 - 18:53

Dympfna:

wat een mooie foto zeg :) Mooi voor op de achtergrond op de computer haha

Hilma je ziet er echt uit als een australian girl

groetjes,
    dympfna

• 04 Februari 2009 - 19:20

Ellen:

wow!! dit ziet er echt heel australian girl uit :-)! Gelukkig heb jij al kangaroos bij onze laatste wandeling rondom Rhenen gezien hilma... nu Piet nog! Enjoy!!

• 05 Februari 2009 - 09:36

Jose:

Die hoed staat ons allemaal.

Leuk om jullie belevenissen te lezen. Wij maken ons inmiddels op voor de skitrip. Er heerst een nerveuze spanning en percentages over vreemdgaan tijdens bedrijfsuitjes vliegen je om de oren. Kortom we hebben er zin in! Behalve dan misschien die -11 minimumtemperatuur

Groetjes
    José