Onderweg over de Great Ocean Road - Reisverslag uit Apollo Bay, Australië van hilmaenpiet - WaarBenJij.nu Onderweg over de Great Ocean Road - Reisverslag uit Apollo Bay, Australië van hilmaenpiet - WaarBenJij.nu

Onderweg over de Great Ocean Road

Door: Piet

03 Februari 2009 | Australië, Apollo Bay

Na een heerlijke nacht slapen (behalve voor Hilma) de auto opgehaald. Melbourne is een prachtige stad, ze willen alleen niet dat je weg gaat, want er is nergens een bord te vinden!

Maar dan onderweg de Great Ocean Road op. Na Torquay (het surfparadijs met 1 surfer ...) wij door naar Lorne. Daar geluncht (volgens Hilma niet lekker). Onderweg naar Apollo Bay.

Zien we ineens 30 toeristen staan. Allemaal foto's makend van een Koala beer. Eigenlijk waren de toeristen ook wel de moeite waard om een foto van te maken. Zoveel foto's van 1 beer. Dat dacht die Koala ook toen hij wakker werd. Je zag in zijn ogen iets van f*ck wat doen al die mensen hier!

In Apollo Bay is het seizoen al aardig voorbij. De hitte golf is gelukkig ook verdwenen en 's avonds heb je zelfs een trui nodig.

Affijn weer tijd om toe te geven aan de man met de Jet Lag hamer, de foto's gaan we binnenkort uploaden.

• 03 Februari 2009 - 09:46

Paul:

Leuk om jullie belevenissen te horen. Hopelijk geniet Hilma ook (niet slapen , niet lekker lunchen...)! Ik moet de verleiding weerstaan om allerlei herinneringen uit onze Australië-reis op te lepelen. Kan me zo goed voorstellen dat jullie een fantastische tijd hebben. Enjoy & no worries!
    Paul

• 03 Februari 2009 - 15:19

Mariska :

Hoi Piet en Hilma,

Hilma, hopelijk voel je je snel weer beter. Is het echt de Jet Lag of nog afkicken van je werk. Ik heb goed nieuws: co creatie gaat door. Super! Have fun daar en waar blijven die foto's :)

groetjes, Mariska

• 03 Februari 2009 - 17:38

Marlies:

Oef gelukkig dat Mariska het goede nieuws brengt dat de co-creatie doorgaat....
    Enne Hilma, welterusten en eet smakelijk de rest van de trip!!

• 04 Februari 2009 - 07:40

Bas:

Klinkt allmeaal heerlijk, ben best jaloers vanuit NL met besneeuwde en glibberende straten vanochtend...

Co-creatie gaat dus door en technisch hebben we ook meevallers... but just let work go and enjoy!!

see ya,

Bas

• 04 Februari 2009 - 13:43

De Meisjes Van RU:

Ha die Hilma en Piet,
    Dat ziet er goed uit zeg!We vernemen dat de reis tot nu toe (ook al is het nog maar kort) goed bevalt. We volgen jullie op de voet vanuit het koude Velsen! Geen zorgen Piet, (as if ha ha ha) alles verloopt van een leien dakje, en weet je wat! Alle stoelen blijven netjes aangeschoven en geen ook geen voetstappen op de bureau's! Ja Hilma, ook hier schuift hij de stoelen niet aan! We willen jullie nog een hele fijne reis wensen, veel mooie dingen bekijken en heerlijk genieten. We laten snel weer wat weten.
    Greetz De meisjes uit Velsen.