Fraser Island en de sub tropische kust - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van hilmaenpiet - WaarBenJij.nu Fraser Island en de sub tropische kust - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van hilmaenpiet - WaarBenJij.nu

Fraser Island en de sub tropische kust

Door: Piet

27 Februari 2009 | Australië, Noosa Heads

Wij weer eens vroeg opgestaan om op tour te gaan naar Fraser Island. Volgens alles en iedereen is Fraser Island een absolute must. De letterlijke vertaling van de Aboriginal naam schijnt "paradijs" te zijn.

Misschien hebben Hilma en ik inmiddels iets te veel van dit soort uitstapjes gemaakt deze vakantie, want Fraser Island is mooi, dat is absoluut waar. Maar "hemels"? Of zijn we nu echt verwende toeristen aan het worden?

Het tropisch regenwoud op het eiland is inderdaad mooi. En er zijn ook prachtige zandstranden (maar die hebben ze in IJmuiden ook zei Hilma). Deze tour had ook wel weer prima lunch en dat soort dingen dus dat zat wel goed. En regen, voor het eerste maakte we het mee dat regen roet in het eten gooide.

Gisteren naar Noosa gereden. Een heerlijk subtropisch oord dat het midden houdt tussen Nice en Zandvoort. Of eigenlijk al het goede van alle twee heeft.

Vandaag dus maar aan het shoppen geslagen (na al die tijd in de outback moet je ook wel weer eens wat nieuws aan). En dus heb ik maar een nieuwe polo en korte broek gekocht (en ik ga mooi geen foto's meer op het web zetten, daar worden jullie maar onrustig van).

Morgen gaan we naar Brisbane om eens te kijken hoe het in de grote stad is.

Tot dan dan!

• 27 Februari 2009 - 09:17

Lisette:

He wat jammer nou dat we geen foto's meer krijgen. Je hangt inmiddels door het hele pand!

Zo te zien hebben jullie het erg naar jullie zin.
    Geniet er nog even lekker van.

Groetjes

• 27 Februari 2009 - 09:47

Dennis P. Te IJ.:

Hoi Piet en Hilma,
    Nog steeds niet gestoken door iets wat heel giftig is? Ook niet in de ouback? Lucky bastard!
    Jullie hebben het zo te zien goed naar de zin, maar dat kan ook niet anders in zo'n mooi land. je zult zien dat 6 weken nog te kort is om alles te zien en te beleven.
    Geniet er nog maar even van, voor je het weet zit je weer met mij te lunchen! ( Ook gezellig toch?) Enne Hilma, je hebt gelijk hoor, er gaat niets boven IJmuiden aan Zee!

Groetjes
    Dennis