De Reis - Reisverslag uit Melbourne, Australië van hilmaenpiet - WaarBenJij.nu De Reis - Reisverslag uit Melbourne, Australië van hilmaenpiet - WaarBenJij.nu

De Reis

Door: Piet

02 Februari 2009 | Australië, Melbourne

1 januari zaterdag zijn we netjes op tijd op Schiphol. Alleen zijn wij eerder daar dan het personeel om ons in te checken. In de vlucht naar Londen zit Thomas Acda zowat naast Hilma, die raakt daar erg van onder de indruk.

Van Londen naar HongKong met Quantas, een top maatschappij, vooral omdat we lekkere stoelen hebben met veel beenruimte en een “ Home” entertainment center aan je stoel waardoor je op je eigen moment naar een film kunt kijken, of televisie, of patience spelen, of...

Van HongKong naar Melbourne weer heerlijke stoelen en veel geslapen (en Hilma een boek van Renate Dorresteijn uitgelezen). Op Melbourne het gebuikelijke “ douane” gedoe en daarna snel naar het hotel. Op de kamer konden we live het laatste half uur van de Australian open volgen. Nadal wint en Federer is de eerste jankende Zwitser die ik zie.

Maandag 2 februari wat door Melbourne gelopen. Eeen hoed voor Hilmna gekocht, natuurlijk naar Starbucks gegaan. De stad maakt een plezierige en vriendelijke indruk. En ja, er is een foto gemaakt van Piet in korte broek Maar rond het middag uur komt er een man met een hele grote hamer waarop JETLAG staat ... we zijn dus maar even gaan slapen!

• 02 Februari 2009 - 06:49

Jose:

Als Thomas Acda nu maar weer terug is, want ik ga deze week naar hun concert

• 02 Februari 2009 - 08:30

Gerda:

Leuk hoor zo'n verslag, geniet ze lekker daar in down under!

• 02 Februari 2009 - 08:59

Dympfna:

Klinkt al helemaal leuk
    geniet maar lekker hoor piet en hilma. Met spanning zullen we hier wachten op de foto`s

groetjes van de rest van KS

• 02 Februari 2009 - 17:07

Ellen:

heerlijk om dit vanaf de bank in het grijze grauwe holland te lezen! geniet er maar volop van, ben benieuwd naar het vervolg....

• 02 Februari 2009 - 17:30

Marlies:

Jullie hebben de klompjes toch wel zichtbaar aan de tas hangen? De reis klinkt nu al geweldig.
    Ben benieuwd naar de foto's.

• 02 Februari 2009 - 18:00

Dennis:

Piet/ Hilma,

graag even een waarschuwing voordat je de foto's in korte broek gaat plaatsen, kan ik even mijn zonnebril opzoeken(ha,ha,ha)
    Heel veel plezier, en denk vooral niet aan ons!

• 02 Februari 2009 - 18:04

Jessica:

Bizar zeg, donderdag zit je gewoon nog net als ik op kantoor en nu kan ik al jullie eerste avonturen lezen van de andere kant van de wereld!
    En niet aan werk denken had ik nog gezegd. Je zei dat je dat zeker niet ging doen, maar nu lees ik toch meteen al over een onderzoekje voor luxe bij Starbucks;-)

• 03 Februari 2009 - 19:43

Papa En Mama:

Hier is alles prima, mama is weer thuis, na één week verpleging. Loopt weer als een kievit! Als jullie terug zijn dan loopt ze jullie voorbij!!
    Papa is weer blij dat ze thuis is, maar zal nog blijder zijn als ze weer de oude is. Dan lekker met de camper op stap!!
    Hele fijne tijd en veel plezier.
    We wachten in spanning het volgende berichtje af.