Het einde van de voorpret - Reisverslag uit Heemskerk, Nederland van hilmaenpiet - WaarBenJij.nu Het einde van de voorpret - Reisverslag uit Heemskerk, Nederland van hilmaenpiet - WaarBenJij.nu

Het einde van de voorpret

Door: Piet

11 Oktober 2012 | Nederland, Heemskerk

Aan alles komt een eind, ook aan de voorpret. Maar dat wil zeggen dat we klaar zijn voor de reis. Morgenochtend gaan we naar het land van de pampa's, tango, steaks, wijn en de kroonprinsessen.

We hebben er nu al heel veel zin in. Koffers gepakt, stekkers adapters, kabeltjes de hele mikmak. De e-readers staan vol boeken die gelezen willen worden. En dat terwijl het reisschema behoorlijk vol zit.

Het huis en de katten zijn als altijd in de goede handen van Robbert. Kortom het huishouden blijft in dezelfde politieke kleur.

Als de reis net zo leuk wordt als de voorpret dan gaat het prachtig worden. Dus als altijd zeggen we: see you!

• 11 Oktober 2012 - 20:57

Annette:

Heeel veel plezier en graag veel foto's van Piet in korte broek!

• 12 Oktober 2012 - 06:29

Loes Bierenbroodspot:

Ha Hilma en Piet,

Voor mij begint op Schiphol altijd al het feest. En nog een aanrader, kijk in het vliegtuig eens naar alle films die je hebt gemist. daar verheug ik mij ook altijd op!

Hilma ga je nog een ritje over de Pampa's te paard maken? Dat zou eigenlijk wel moeten.

Veel Plezier!

Loes

• 12 Oktober 2012 - 10:47

Sandra:

Geniet ervan!!! En inderdaad: er MOET echt een foto van Piet in korte broek komen hoor!

• 12 Oktober 2012 - 17:00

Elaine :

Inmiddels is mijn nieuwsgierigheid wel gewekt door je korte broekenpraat! Wij kijken uit naar de eerste plaatjes.

Leuk om jullie zo te kunnen volgen, ben erg benieuwd wat jullie gaan mee maken en jullie indrukken. Geniet!

groetjes

ELaine